Všeobecné obchodné podmienky

Základné ustanovenia

Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú vzťah medzi poskytovateľom služieb (ďalej len „Poskytovateľ“) a zákazníkom (ďalej len „Objednávateľ“).
Poskytovateľom je:
Norbert Benčík
IČO: 40189643
Sídlo: Kechnec 23, 044 58 Kechnec
Telefón: 0948 386 533
E-mail: info@hodinovymanzelkosice.sk

Predmet služieb

Poskytovateľ vykonáva remeselné a údržbárske práce v domácnostiach, bytoch, rodinných domoch a záhradách, ako aj upratovacie a dezinfekčné služby.
Presný rozsah prác je vždy dohodnutý s Objednávateľom a potvrdený v objednávkovom liste pred začiatkom realizácie.

Objednávka a uzatvorenie zmluvy

Objednávka sa realizuje telefonicky, e-mailom alebo prostredníctvom kontaktného formulára.

Pred začatím prác sa spíše objednávkový list, ktorý obsahuje: rozsah prác, cenu práce a cenu dohodnutého celku.

Zmluvný vzťah vzniká potvrdením objednávky a podpísaním objednávkového listu.

Obchodný vzťah medzi Poskytovateľom a Objednávateľom sa ukončuje okamihom prevzatia diela zo strany zákazníka.

Cena služieb a platobné podmienky

Cena služieb je dohodnutá individuálne podľa rozsahu prác

Pri prvej návšteve sa účtuje poplatok za výjazd 20 €.

Cena za hodinu práce 20 €, po prvej hodine, každá ďalšia začatá polhodina 10€.

Drobný materiál (skrutky, hmoždiny, tesnenia) je účtovaný paušálom 15 €.

Väčší materiál sa účtuje podľa pokladničných blokov (tzv. preplatenie blokov), vrátane nákladov na dovoz.

Platba sa realizuje po ukončení prác, prípadne iným spôsobom na základe dohody.

Práva a povinnosti Poskytovateľa

Poskytovateľ je povinný vykonať dohodnuté práce riadne, včas a v odbornej kvalite.

Poskytovateľ má právo odmietnuť vykonanie prác, ktoré sú v rozpore so zákonom, ohrozujú bezpečnosť alebo presahujú jeho odbornú spôsobilosť.

Poskytovateľ nezodpovedá za škody spôsobené chybným alebo nevyhovujúcim materiálom dodaným Objednávateľom.

Práva a povinnosti Objednávateľa

Objednávateľ je povinný poskytnúť Poskytovateľovi prístup k miestu realizácie a potrebnú súčinnosť.

Objednávateľ je povinný uhradiť cenu za vykonané práce podľa dohodnutých podmienok.

Objednávateľ je povinný zabezpečiť bezpečné pracovné prostredie.

Záruka a reklamácie

Poskytovateľ zodpovedá za to, že dohodnuté práce budú vykonané riadne, odborne a v dohodnutom rozsahu.

Poskytnutá služba je vykonaná podľa zadania zákazníka a po jej ukončení je zákazník povinný prácu prevziať a skontrolovať.
Prevzatím zákazník potvrdzuje, že dielo bolo vykonané v dohodnutom rozsahu a kvalite.
Na poskytované služby sa nevzťahuje záruka v zmysle budúceho používania alebo zaobchádzania so zhotoveným dielom.

Poskytovateľ nezodpovedá za vady alebo poruchy spôsobené:

  • vekom, kvalitou alebo opotrebením opravovanej veci,
  • použitím materiálu dodaného Objednávateľom,
  • nesprávnym používaním alebo nedostatočnou údržbou zo strany Objednávateľa,
  • materiál dodaný zákazníkom,
  • následné zásahy iných osôb.

Reklamáciu je možné uplatniť len na nesprávne vykonanú prácu a musí byť oznámená bez zbytočného odkladu po jej zistení.

V prípade oprávnenej reklamácie je Poskytovateľ povinný odstrániť vadu vykonanej práce primeraným spôsobom a v primeranej lehote.

Poskytovateľ neposkytuje záruku na životnosť alebo budúcu funkčnosť opravovaných predmetov, zariadení či materiálov.

Ochrana osobných údajov

Poskytovateľ spracúva osobné údaje Objednávateľa (meno, adresa, telefón, e-mail) výhradne za účelom vybavenia objednávky a vedenia účtovnej evidencie.

Osobné údaje nie sú poskytované tretím stranám okrem prípadov, keď to vyžaduje zákon.

Objednávateľ má právo na prístup, opravu a vymazanie svojich osobných údajov v súlade s GDPR.

Záverečné ustanovenia

Tieto VOP nadobúdajú účinnosť dňom ich zverejnenia na webovej stránke Poskytovateľa.

Poskytovateľ si vyhradzuje právo meniť tieto VOP, pričom nové znenie bude vždy zverejnené na webovej stránke.

Vzťahy neupravené týmito VOP sa riadia príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka.

Návrat hore